Jdi na obsah Jdi na menu
 


Metro

 

(1) Foto Martin Hobza

(1) Souprava 81-71M ve stanici Hlavní nádraží, září 2004.

T R A S Y   M E T R A
Trasa Stanice
A

(Depo Hostivař - ) Skalka - Strašnická - Želivského - Flora - Jiřího z Poděbrad - Nám. Míru - Muzeum (C) - Můstek (B) - Staroměstská - Malostranská - Hradčanská - Dejvická
Každý druhý spoj v pracovní dny v období cca 7.00 - 19.00 hodin a jeden spoj mimo pracovní dny jezdí jen v úseku Dejvická - Skalka.

B

[(Zličín - Stodůlky - Luka - Lužiny - Hůrka - ) Nové Butovice - Jinonice - Radlická - ] Smíchovské nádraží - Anděl - Karlovo náměstí - Národní třída - Můstek (A) - Nám. Republiky - Florenc (C) - Křižíkova - Invalidovna - Palmovka - Českomoravská ( - Vysočanská - Kolbenova - Hloubětín - Rajská zahrada - Černý Most)
Vybrané spoje jezdí jen v úseku Českomoravská - Nové Butovice (ranní špička pracovních dnů) nebo Českomoravská - Smíchovské nádraží (dopolední sedlo pracovních dnů).

C

(Ládví - Kobylisy - ) Nádraží Holešovice - Vltavská - Florenc (B) - Hlavní nádraží - Muzeum (A) - I. P. Pavlova - Vyšehrad - Pražského povstání - Pankrác - Budějovická - Kačerov ( - Roztyly - Chodov - Opatov - Háje)
Vybrané spoje jezdí jen v úseku Ládví - Kačerov (výjezdy a zátahy do depa). Jeden spoj mimo pracovní dny je ve směru z Hájů ukončen na Nádraží Holešovice.

Ú S E K Y   A   S T A N I C E
Úsek I.A Dejvická - Náměstí Míru, zprovozněn 1978
Stanice Pův. název Uspořádání Vestibuly Hloubka Bezbariérový přístup
Dejvická Leninova hloubená, 1 loď bez sloupů 2 11 m

výtah z povrchu do podchodu u vestibulu a z vestibulu na nástupiště

Hradčanská - ražená, trojlodní 1 43 m ne
Malostranská - ražená, trojlodní 1 32 m ne
Staroměstská - ražená, trojlodní 1 28 m ne
Můstek - ražená, trojlodní 2 30 m ne
Muzeum - ražená, trojlodní 1, společný s trasou C 34 m

výtah z povrchu do střední lodě

Nám. Míru - ražená, trojlodní 1 53 m ne
Úsek II.A Nám. Míru - Želivského, zprovozněn 1980
Stanice Pův. název Uspořádání Vestibuly Hloubka Bezbariérový přístup
Jiřího z Poděbrad - ražená, trojlodní 1 45 m ne
Flora - ražená, trojlodní 1 25 m ne
Želivského - ražená, trojlodní 1 27 m ne
Úsek SH (III.A) Želivského - Skalka - Depo Hostivař,
zprovozněn 1985, stanice Strašnická vestavěna dodatečně 1987, Skalka 1990, Depo Hostivař 2006
Stanice Pův. název Uspořádání Vestibuly Hloubka Bezbariérový přístup
Strašnická - hloubená, bez sloupů 1 8 m

posuvná plošina na schodišti z povrchového vestibulu na nástupiště

Skalka - hloubená, 2 řady sloupů 1 10 m

výtah z povrchu na nástupiště

Depo Hostivař - povrchová, bez sloupů 1 přímý výstup na povrch povrchová

přímý výstup na povrch

Úsek I.B Smíchovské nádraží - Florenc, zprovozněn 1985
Stanice Pův. název Uspořádání Vestibuly Hloubka Bezbariérový přístup
Smíchovské nádraží - hloubená, v části stanice 2 řady sloupů, část bez sloupů 2 10 m

posuvná plošina na nástupišti z povrchu do podchodu u sev. vestibulu a ze sev. vestibulu na nástupiště

Anděl Moskevská ražená, trojlodní 2 36 m ne
Karlovo nám. - ražená, trojlodní 2 40 m ne
Národní třída - ražená, trojlodní 1 31 m ne
Můstek - ražená, trojlodní, sloupová 1 41 m ne
Náměstí Republiky - ražená, trojlodní 2 40 m ne
Florenc Sokolovská ražená, trojlodní, sloupová 1 39 m

výtah z povrchu do přestupní chodby a z můstku nad nástupištěm na nástupiště

Úsek II.B Florenc - Českomoravská, zprovozněn 1990
Stanice Pův. název Uspořádání Vestibuly Hloubka Bezbariérový přístup
Křižíkova - ražená, trojlodní 1 35 m ne
Invalidovna plán. Hakenova ražená, trojlodní 1 20 m ne
Palmovka - hloubená, 1 loď bez sloupů 2 12 m ne
Českomoravská plán. Zápotockého ražená, trojlodní 1 25 m ne
Úsek III.B Smíchovské nádraží - Nové Butovice, zprovozněn 1988
Stanice Pův. název Uspořádání Vestibuly Hloubka Bezbariérový přístup
Radlická - hloubená, 1 loď bez sloupů 1 11 m ne
Jinonice Švermova ražená, trojlodní 1 23 m ne
Nové Butovice Dukelská hloubená, 1 loď bez sloupů 2 6 m

posuvná plošina na schodišti ze západního povrchového vestibulu na nástupiště

Úsek IV.B Českomoravská - Černý Most,
zprovozněn 1998, dodatečně stanice Hloubětín 1999, Kolbenova 2001
Stanice Pův. název Uspořádání Vestibuly Hloubka Bezbariérový přístup
Vysočanská - ražená, trojlodní 2 31 m

výtahy od aut. zastávek do podchodu u vých. vestibulu, výtah z vých. vestibulu do boční lodě

Kolbenova plán. ČKD ražená, trojlodní 1 26 m

výtah z boční lodě do povrchového vestibulu

Hloubětín - ražená, trojlodní 1 26 m

chodník z povrchu do podchodu u vestibulu, výtah z vestibulu do chodby u průchodu mezi boč. loděmi

Rajská zahrada -

povrchová, každá kolej s nástupištěm v jednom patře, spodní patro bez sloupů a horní s 1 řadou sloupů

přímý výstup na povrch

8 m pod úrovní Chlumecké ulice, vzhledem k Cíglerově ul. povrchová

na dolní nást. přímý vstup z povrchu, na horní nást. šikmá rampa z úrovně ulice

Černý Most -

povrchová, jednolodní, boční nást., 1 řada sloupů mezi kolejemi

přímý výstup na povrch povrchová

přímý výstup na povrch, na nadchod kolejiště výtahy

Úsek V.B Nové Butovice - Zličín, zprovozněn 1994
Stanice Pův. název Uspořádání Vestibuly Hloubka Bezbariérový přístup
Hůrka - hloubená, 1 loď, 2 řady sloupů 1 ze severní strany 5 m, z jižní strany povrchová

výtah z povrch. vestibulu na nástupiště

Lužiny - hloubená, 1 loď, 2 řady sloupů 1 7 m

výtah z povrchu do chodby u nástupiště

Luka - povrchová, 1 loď bez sloupů 1 0,5 m (povrchová)

výtah z vestibulu v úrovni nadchodu ulice na nástupiště

Stodůlky - hloubená, 1 loď, 2 řady sloupů 1 13 m

výtah z povrchu na nástupiště

Zličín - hloubená, 1 loď, 2 řady sloupů 1 7 m pod Řevnickou ul., vzhledem k parku povrchová

výtah z povrch. vestibulu na nástupiště

Úsek I.C Florenc - Kačerov, zprovozněn 1974
Stanice Pův. název Uspořádání Vestibuly Hloubka Bezbariérový přístup
Florenc Sokolovská hloubená, 1 loď bez sloupů 2 9 m

výtah z povrchu do podchodu u jižního vestibulu a z již. vestibulu na nástupiště

Hlavní nádraží - hloubená, boční nást., 1 řada sloupů 1 (do haly žel. st.) 7 m

výtahy z odbavovací haly žel. stanice na nástupiště

Muzeum - hloubená, 1 loď bez sloupů 1 10 m

výtah z povrchu na nástupiště

I. P. Pavlova - hloubená, 2 řady sloupů 1 (+ nouzový) 19 m ne
Vyšehrad Gottwaldova hloubená, 2 řady sloupů východ na povrch 3 m

přímý výstup na povrch, bezb. přístup přes kolejiště ne

Pražského povstání - hloubená, 1 loď bez sloupů 1 8 m ne
Pankrác Mládežnická hloubená, 2 řady sloupů 1 14 m

výtah z povrchu na nástupiště

Budějovická - hloubená, 1 loď bez sloupů 2 9 m

šikmá rampa od polikliniky do pasáže u sev. vestibulu, odtud výtah na nástupiště

Kačerov - hloubená, 2 řady sloupů 1 12 m ne
Úsek II.C Kačerov - Háje, zprovozněn 1980
Stanice Pův. název Uspořádání Vestibuly Hloubka Bezbariérový přístup
Roztyly Primátora Vacka hloubená, 1 loď bez sloupů 1 6 m

ne; služ. nákl. výtah jen s vyškoleným doprovodem

Chodov Budovatelů hloubená, 1 loď bez sloupů 1 10 m

výtahy od aut. zastávek do podchodu u vestibulu, pojízdná plošina na schodišti z vest. na nástupiště

Opatov Družby hloubená, 1 loď bez sloupů 1 11 m

ne; služ. nákl. výtah jen s vyškoleným doprovodem

Háje Kosmonautů hloubená, 1 loď bez sloupů 2 11 m

ne; služ. nákl. výtah jen s vyškoleným doprovodem

Úsek III.C Florenc - Nádraží Holešovice, zprovozněn 1984
Stanice Pův. název Uspořádání Vestibuly Hloubka Bezbariérový přístup
Vltavská plán. Dopraváků hloubená, 1 loď bez sloupů 1 21 m

výtah z povrchu do podchodu, šikmý výtah z vestibulu na nástupiště

Nádraží Holešovice Fučíkova hloubená, 1 loď bez sloupů 2 7 m

šikmý výtah uprostřed schodiště do povrchového sev. vestibulu

Úsek IV.C1 Nádraží Holešovice - Ládví, zprovozněn 2004
Stanice Pův. název Uspořádání Vestibuly Hloubka Bezbariérový přístup
Kobylisy - ražená, 1 loď bez sloupů 2 31 m

výtah z povrchu na nástupiště

Ládví - hloubená, 1 - 2 řady sloupů 1 9 m

výtah z povrchu na nástupiště

T Y P Y   V O Z Ů

Ečs

81-71

81-71M
M1

Škoda 6Mt

Pracovní
D E P A   (n á z e v   a   t r a s a)
Hostivař A
Zličín B
Kačerov C
D A L Š Í   I N F O R M A C E   O   M E T R U
(2)

(2) Čelní vůz soupravy 81-71, nazývané podle svého vzhledu "černá huba", ve stanici Můstek na trase A v březnu 2005.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář